Jsme pro vás ti praví?
Jsme malá a mladá firma s bohatými zkušenostmi v oblasti veřejných zakázek a dotací, kde najdete přátelský tým a příjemné pracovní prostředí. I přes to, že jsme mladí a malí, pracujeme na velkých a zajímavých projektech, které dále posouvají nás i naše klienty.
Oceňujeme, když jsou naši kolegové orientovaní na výsledek a nechodí do práce si pracovní dobu jenom odsedět.
K odměňování patří i standartní benefity jako stravenkový paušál, možnost práce z domu, notebook, telefon.
Podívejte se na výpis aktuálně otevřených pozic.
Pokud vás některá z nabídek zaujme, pošlete nám na e-mail info@tendera.cz pár vět o sobě a vaše CV. Pokud to po prvotním kontaktu bude fungovat, pozveme vás do našich kanceláří v Brně na České. Když to bude fungovat i po o osobním setkání, už vám u nás budeme chystat židli.
Asistentka / asistent
Co u nás budete dělat?
- zajišťovat veškeré administrativní a organizační činnosti s cílem poskytnout podporu poradcům pro veřejné zakázky;
- po zapracování pracovat v systémech Share Point, POHODA, EZAK, NEN, VVZ, ISKP 14+, ISKP 21+;
- zajišťovat provoz kanceláře, objednávání materiálu a služeb;
- zajišťovat přebírání, evidenci a odesílání pošty, přebírání a evidenci nabídek do výběrových řízení;
- zpracovávat přijaté a vydané faktury;
- připravovat smlouvy, zajišťovat evidenci klientů;
- vyhledávat obchodní příležitosti, připravovat nabídky do výběrových řízení.
Co nabízíme?
- zajímavou a odpovědnou práci, kde budete neustále získávat nové informace napříč různými obory;
- dlouhodobou spolupráci;
- příjemné pracovní prostředí v centru Brna;
- pružnou pracovní dobu;
- 5 týdnů dovolené;
- zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo dovolenou, zdravotní volno);
- vzdělávací kurzy a školení.
Poradce pro veřejné zakázky
Co u nás budete dělat?
- kompletně administrovat veřejné zakázky v režimu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a podle pravidel dotačních programů
- komunikovat s klienty z veřejného i soukromého sektoru a poskytovat jim poradenství v oblasti veřejných zakázek
Co nabízíme?
- zajímavou a odpovědnou práci, kde budete neustále získávat nové informace napříč různými obory
- dlouhodobou spolupráci
- příjemné pracovní prostředí v centru Brna
- pružnou pracovní dobu
- možnost práce z domu až 2 dny v týdnu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění nebo dovolenou
- vzdělávací kurzy a školení
Jak si Vás představujeme?
- máte povědomí o zákoně č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- orientujete se v rozhodovací praxi a komentářové literatuře
- máte zkušenosti s administrací veřejných zakázek
- jste aktivní řidič – řidičské oprávnění skupiny B
- máte dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Projektový manažer HPP
Orientujete se v oblasti dotací a veřejných rozpočtů? Máte reprezentativní vystupování a rádi komunikujete s klienty? Chcete se podílet na zajímavých projektech našich klientů? Na hlavní pracovní poměr hledáme člověka, který je nadšený pro svoji práci, má tah na branku a cit pro obchod.
Co vás čeká v prvních třech měsících?
• seznámíte se s firemní kulturou a interními procesy,
• naučíte se vyhledávat a analyzovat Plány rozvoje obcí,
• naučíte se orientovat v dotačních výzvách a zpracovávat analýzy dotačních příležitostí,
• budete vyhledávat nové obchodní příležitosti,
• budete komunikovat s klienty a posuzovat jejich představy a záměry,
• naučíte se pracovat s elektronickými nástroji jako je EZAK, NEN, CDD, ISKP 2014+
Kde budete po prvním roce?
• budete samostatně posuzovat investiční záměry veřejného a neziskového sektoru,
• vhodné investiční záměry budete doporučovat k realizaci, vyhledávat vhodné dotační příležitosti,
• investiční záměry budete posouvat dál – připravovat žádosti o dotaci, povedete klienta od první fáze přípravy projektu až k úspěšné realizaci,
• budete se podílet na realizaci projektu
Co k tomu potřebujete?
• tah na branku, schopnost zaujmout,
• schopnost učit se nové věci a rychle se adaptovat na měnící se pravidla,
• ochotu pracovat ve vysokém tempu a schopnost dotahování věcí do konce,
• příjemné a seriózní vystupování, pro klientský přístup,
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič,
• zodpovědný a pečlivý přístup
• časovou flexibilitu v návaznosti na aktuální potřeby klienta
Projektový manažer - externí spolupráce
Tato pozice je určena pro externí spolupráci.
Orientujete se v oblasti dotací a veřejných rozpočtů? Máte reprezentativní vystupování a rádi komunikujete s klienty? Chcete se podílet na zajímavých projektech našich klientů? Hledáme na externí spolupráci člověka, který je nadšený pro svoji práci, má tah na branku a cit pro obchod.
Co vás čeká v prvních třech měsících?
• naučíte se vyhledávat a analyzovat Plány rozvoje obcí,
• naučíte se orientovat v dotačních výzvách a zpracovávat analýzy dotačních příležitostí,
• budete vyhledávat nové obchodní příležitosti,
• budete komunikovat s klienty a posuzovat jejich představy a záměry
Kde budete po prvním roce?
• budete samostatně posuzovat investiční záměry veřejného a neziskového sektoru,
• vhodné investiční záměry budete doporučovat k realizaci, vyhledávat vhodné dotační příležitosti,
• kompletně se postaráte o investiční záměry – budete připravovat žádosti o dotaci, provedete klienta od první fáze přípravy projektu až k úspěšnému překlopení projektu do realizační fáze
Co k tomu potřebujete?
• tah na branku, schopnost zaujmout,
• schopnost učit se nové věci a rychle se adaptovat na měnící se pravidla,
• zodpovědný a pečlivý přístup
• časovou flexibilitu v návaznosti na aktuální potřeby klienta